2014. január 11., szombat

2.rész-Félek.

Hello readers!Meghoztam a 2.részt.Tudom,elég hamar,de már csak a jövőhét végén hozom a 3.-at.
__________________________________________________

Mivel már szeptember van,elkezdődött a suli.Első pár héten nem történt velem semmi,de pontosan emlékszem,hogy szeptember 14.-én éjjel 3 órakor megszólalt a telefonom.Egy ismeretlen szám hívott : +4401236590.Mikor felvettem egy fiatal srác mutáló hangját hallottam ki ezt mondta: 
-Hol vagy?Nem érezlek.
-Ki vagy és mit akarsz?-kérdeztem
-Nem mondom el, hamarosan megtudod.-szólt.
-Oké.Nem tudom ki vagy de ne hívogass!-kiabáltam.

************

Aznap,mikor az iskolabuszt vártam,egy tölgyfa alatt álltam és egy kis papír hullott a lábamra, min ez állt:
"Lassan megtudod ki vagyok"
Azonnal felhívtam Cara-t, ezért nem is vártam meg a buszt, hanem elindultam gyalog.
- Újabb cetli és hívás,azt mondta hamarosan megtudom ki ő,kezdek félni.-mondtam
-Siess suliba,megbeszéljük mit tegyünk.-mondta zaklatottan.
Mire letettem a telefont egy üzenetem érkezett.
"Nem kell sietned"
Én erre rohanni kezdtem.A osztálytermünkbe szó szerint beestem. Cara mindjárt futott és faggatott,hogy mutassam meg a telefonszámot.Beírta telefonjába és felhívta.
-Ki vagy és mi a faszt akarsz tőlünk?-kiabált
-Nyugodj le kis csaj,nem te kellesz nekem.
-Danielle-t hagyjad békén!
-Szóval így hívják.-mondta
Cara lecsapta a telefont és magában káromkodott.Nem szerettem volna hozzá szólni, mert még leharapta volna a fejem.
Na ne.!

***********
Este egyedül voltam otthon ,se anyáék se Cara se a tesóm, Mike.Nagyon féltem, ezért a felső emeleten ahol csak tudtam felkapcsoltam a lámpákat.De a földszinten sötétség volt.Ráültem az ágyamra és az ölembe tettem a gépem.Még így is nagyon féltem,mivel a szobám ajtaja a lépcső felé néz.Kb.fél óra múlva elindultam a fürdőszoba felé és megmostam fogamat. Azt hiszem félúton voltam a szobám felé,mikor zajt hallottam megint a konyha felől.Erőt és bátorságot vettem magamon és lesétáltam.A konyhába semmi nem volt,de a nappaliba egy újabb cetlit leltem,min ez állt.
"Később találkozunk"
_______________________________________________
Remélem tetszett.:)
xx Reka K.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése